.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با تاکید بر نگرانی دیگر کسبه ؛
انتقاد امام جمعه بابل از فعالیت فروشگاههای زنجیره ای و تاکسی های اینترنتی
شمال نیوز : وی با اشاره به اینکه ضرورتی بر حضور فروشگاه‌های بزرگ در جامعه نیست، افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت با عدم نظارت، بزرگ‌ترین ضربه را بر کسبه جزء می‌زنند، با وجود هزاران تاکسی و آژانس‌های حمل و نقل مسافر، برخی از مراکز اینترنتی رونق دیگر کسبه را از بین برده و مشکلات عدیده‌ای را فراهم کرد.....
انتقاد امام جمعه بابل از فعالیت فروشگاههای زنجیره ای و تاکسی های اینترنتی شمال نیوز : امام جمعه بابل گفت: نامه 100 نفر برای درخواست مذاکره با رئیس‌جمهورآمریکا نهایت بی‌شرمی و بی‌غیرتی این افراد بود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های نماز جمعه بابل اظهار کرد: فروشگاه‌های بزرگ در جامعه یکی پس از دیگر در حال قد کشیدن هستند و این امر کسبه جزء را نگران کرده است، این  فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای شهرهای بزرگ و کلان‌شهرها است و در شهرهای کوچک سبب بی‌رونقی کسبه جزء شده است.

وی با اشاره به اینکه ضرورتی بر حضور فروشگاه‌های بزرگ در جامعه نیست، افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت با عدم نظارت، بزرگ‌ترین ضربه را بر کسبه جزء می‌زنند، با وجود هزاران تاکسی و آژانس‌های حمل و نقل مسافر، برخی از مراکز اینترنتی رونق دیگر کسبه را از بین برده و مشکلات عدیده‌ای را فراهم کرد.

امام جمعه بابل هفته جهادکشاورزی را فرصتی مناسب برای بازنگری این دستگاه و مرکز مهم در کشور برشمرد و تصریح کرد: تاسیس جهاد سازندگی برای ایجاد سازندگی در عرصه روستاها در کشور بود و با ادغام جهاد سازندگی و وزارت کشاورزی این امید وجود داشت تا روحیه جهادی در عرصه کشاورزی وارد شود، با وجود خدمات شایسته در حوزه کشاورزی اما آن روحیه جهادی در این نهاد دیده نمی‌شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه نامه 100 نفر برای درخواست مذاکره با رئیس‌جمهورآمریکا نهایت بی‌شرمی و بی‌غیرتی این افراد بود، یادآور شد: ترامپ چندی پیش که برجام را پاره کرده بود، به تمام مذاکرات گذشته لگد زد و بی‌اعتمادی را به این نظام نشان داد، ترامپ به این پادوهای بدبخت در داخل کشور امیدوار است، برخی از این افراد دانه‌درشت که از جریان اصلاحات هستند و سابقه در روحانیت و انقلاب داشتند این خیانت را انجام داده و این نامه را نوشته و خود را به پایان خط رساندند.

 روحانی ادامه داد: جریان اصلاحات از خودشان بپرسند که به کدام سمت حرکت می‌کند؟ چرا این جریان درک نمی‌کند که این مسیر غلط را اصلاح کنند، این نهایت بی‌غیرتی است که کسی این تسلیم‌نامه را بنویسند در حالی که از همه سو به این کشور حمله می‌شود و امروز از سوی آمریکا و اروپا تحت فشار است.

وی افزود: ملت ضعیف یمن با دست خالی در مقابل پنج لشکر مجهز جانانه ایستادند اما عده‌ای از تسلیم صحبت می‌کنند در حالی که ملت ما با امکانات وسیع نظامی برخوردار است، نهایت بی‌شعوری است که با آن همه مذاکره با آمریکا و اروپا و تصویب برجام، امروز آمریکایی‌ها کوچکترین وقعی برای این کاغذپاره‌ها قائل نیستند و از سازمان‌ها و تعهدها بیرون می‌آیند، درخواست مذاکره داشته باشیم.

امام جمعه بابل گفت: از تلاش‌های جانانه فوتبالیست‌ها در مسابقات جام‌جهانی به ویژه در بازی اخیر که روحیه مقاومت و بازی خوب خود را به نمایش گذاشتند، تشکر می‌کنم، این بازی ارزشمند بیانگر روح مقاومت و ایستادگی جانانه ملت ما است، این از برد احتمالی هم ارزشمندتر است.

مدیر جهاد کشاورزی بابل نیز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا بخصوص شهدای جهادکشاورزی، بیان کرد: ما امروز میراث داران سنگر سازان بی سنگر و شهدای بزرگواری هستیم که وضعیت امروز را فراهم کردند.

سید احمد طاهری اقتصاد بابل را کشاورزی محور برشمرد و یادآور شد: بابل با بیش از 45 هزار هکتار مزارع برنج و تولید حدود 230 تا 260 هزار تن برنج رتبه نخست تولید برنج و قطب برنج کشور است و با معرفی دو نوع برنج جدید با کیفیت، شاهد انقلابی در عرصه برنج کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه بابل در تولید گوشت قرمز رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: در شهرستان بابل دو زنجیره بزرگ کشاورزی و مولد در عرصه‌های مختلف را شاهد هستیم که می‎تواند در کنار درآمد زایی بسیاری از مشکلات را در بخش‌های مختلف در عرصه تولید رفع کند.

 مدیر جهادکشاورزی بابل افزود: در بابل 500 زنبوردار شناسنامه دار فعالیت می‌کنند، که 33 درصد تولید زنبور عسل استان در بابل است.

طاهری به طرح‌های ویژه در بهره‌وری در عرصه دامی اشاره و بیان کرد: دو قلوسازی در تولیدات دامی امروز مورد توجه قرار گفته است و به صورت فراگیر دنبال می‌شود.

تولید ماهی را در آب‌بندان‌های بابل و تولید آبزیان را یکی از مراکز تولید در عرصه کشاورزی دانست و گفت: 182 قطعه آب بندان در بابل وجود دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.